fbpx

איך לבחור בגדים לילדים בצורה נכונה?

לפני כל תחילת עונה כל אמא לילדים קטנים נתקלת באתגר הבא. באיזו מידה אקנה בגדי שבת לילד שלי או שמלה לילדה לאירוע הקרוב? הרי אנו משקיעות כל כך הרבה זמן ואנרגיה בבחירת בגדי שבת לילדים, ואז מגיע הקטע המתסכל. לאחר פעם או פעמיים שבהם הילד לבש את הבגד לשבת בבית הכנסת השכונתי, שרוולי החולצה מתקצרים, המכנס עושה ברוגז עם הנעלים… ברוך השם, ילדים צומחים לגובה במהירות, מה שגורם לנו האימהות לקנות שוב ושוב בגדי שבת לילדים. זה בהחלט גם לא זול. תקופת הגדילה מתפרסת על פני כמה שנים והאמא עסוקה שוב ושוב בבחירה ובקנייה של בגדים חדשים. אז מה עושים? איך בוחרים בגדים בצורה היעילה ביותר? 

בשורות הבאות ניתן כמה המלצות שיעזרו לכן, האימהות, לקנות בצורה נכונה יותר. 

איך נקנה בגדים בתקציב נכון? 

שילוב!

כשאתן קונות בגדי שבת לילדים שלכם, חפשו פריטי לבוש שיכולים להשתלב היטב עם בגדים כבר שנמצאים בבית. ככה תוכלו לחסוך חלק מקניית הבגדים.

תקציב:

תקבעו מה התקציב שאתם מוציאים בעונה אחת על בגדים לילדים חרדים. תקציב מסודר מראש ימנע מכם להוציא סכומים ללא מחשבה. 

סוף עונה!

נסו לקנות בסוף עונה. תמיד יש מבצעים כמו אחד פלוס אחד. רק שימו לב שאתן קונות במידה או שניים יותר גדולה. כמובן, אם יש אירוע, ואתן צריכות לקנות בתחילת עונה שמלה לילדה לאירוע, תמיד עדיף להשקיע מחשבה ולקנות במקום איכותי. אצלנו בHNR תמצאו  שמלות לילדות דתיות לאירועים באיכות הגבוהה ביותר. 

כרטיס מועדון:

בהרבה מקומות יש כרטיס מועדון או הצטרפות לרשימת הניוזלטר. אם תצטרפו בHNR  לרשימה, ישנן הטבות שוות. 

מידה נכונה:

תיקנו במידה מעט גדולה יותר. ככה הילדה תוכל ללבוש את השמלה עד סוף העונה, ואולי גם בעונה הבאה. אך אל תקנו בגד לשבת גדול מדי. שק לובשים רק בתשעה באב. 

קחו בחשבון שלפעמים הבגד מתכווץ בכביסה. כמובן, הכול תלוי באיכות הבגד.

כיבוס נכון:

שמרו על איכות הבגדים על ידי כיבוס נכון. כל יצרן כותב על הבגד את הוראות הכביסה. הפעילו כמה שפחות את המכונה על מצב סחיטה. זה הורס את הבגד.   

שמרו את הבגד לילד הבא: 

אחד הסיבות ששווה לקנות בגדים איכותיים לשבת, כי הם נראים טוב גם לאחר שימוש של שנה ויותר. כך אפשר להעביר את הבגד של שבת או את השמלה שקניתם לאירוע לילדה, לילדה הבאה, ואולי גם לזאת שלאחריה.  

קנו באונליין: 

באינטרנט אפשר לקנות יותר בקלות, בזמן הפנוי של אמא, ללא לחץ מצד הילדים. בפרט  כדאי טרם תקופת החגים. כידוע, תקופת החגים לחוצה ועמוסה ואנו רוצות שהילדים יתלבשו יפה לכבוד החג כדי להקל על העומס שווה למצוא בגדים באונליין.

אנו ב –HNR  נשמח לעזור לך לקנות חכם דרך האונליין, לשלוח אליך עד הבית בגדי מעצבות דתיות לילדים לשבת ולעזור לך להתארגן מבחינת הביגוד לקראת תקופת החגים.

עוד מהבלוג

איך בוחרים נעליים לילדים?

הביגוד וההנעלה הם נדבך חשוב בחיי היום יום של ילדי המשפחה וההורים עושים כל שניתן כדי לדאוג לכל הצרכים שלהם. באופן טבעי כשמדובר בילדים קטנים,

כמה בגדים נזרקים בשנה?

אנחנו חיים בעולם בו הזיהום הסביבתי הוא בממדים בלתי נתפסים; כמה מהבגדים שאנו קונים אחראים לכך?; אנו משלמים מחיר סביבתי יקר על בגדים זולים; כך

הטופס נשלח בהצלחה!
פנייתכם תטופל בהקדם!

נרשמתם בהצלחה!

תודה שבחרתם - HNR
אנחנו אורזים את הבגדים שרכשתם.
תתחדשו!!!

אל תשכחו לתייג אותנו, ;)