fbpx

צבעי אופנה לשנת 2021

הרבה נשים שואלות מה הצבעים שהולכים היום? מה הכי טרנדי בעולם האופנה? האמת? אם תשאלו את חברה שלי, היא תגיד לכם שמה שעושה לכן טוב, והצבע שמדגיש אתכן, והכי מחמיא לכן, והעיקר שאתן מתחברות אליו. זה הבגד שתלבשו. 

אין צורך לרוץ אחר כל טרנד חולף, למרות שזו המהות של טרנדים, שנקנה בגד לעונה אחת ונזרוק אותו כשיגיע הטרנד הבא.

אבל אנחנו נמצאות בימים שאנו רוצות ללבוש את הכי עדכני, ולהלביש את הילדות שלנו בשמלות שבת הכי הכי… ולכן חשוב לקחת בחשבון את המגמות האופנה העכשוויות. 

אז הנה לכם כמה מהצבעים האופנתיים שהכי הולכים בשנת 2021.

חברת פנטון: 

אולי לא ידעתן אבל בכל סוף שנה חברת פנטון מכריזה בכל שנה על צבע השנה. 

בחירת הצבע של חברת פנטון משפיעה על הגוון הנותן השראה למעצבים בכל רחבי העולם. 

חברת פנטון החלה את דרכה בתור מפיצת כרטיסי צבעים לחברות הקוסמטיקה. לאחר כמה שנים התמקדה במניפת צבעים שהוא כלי עזר עיצובי למעצבים בכל העולם. החברה יושבת בניו ג'רזי וידועה בעיקר בשל שיטת התאמת הצבעים שלה. הם מייצרים מניפות צבעים לכל תחומי העיצוב, האופנה, הארכיטקטורה, הריהוט ועוד. 

אם בדרך כלל כל שנה פנטון מכריזה על צבע אחד, בסוף שנת 2020 חברת פנטון הכריזה על שני צבעים כצבעי השנה שלהם לשנת 2021:  "צהוב ואפור". מדובר על שני צבעים שהם מנוגדים זה לזה.

טריסה אייזמן, המפיקה בפועל של מכון הצבעים פנטון, הסבירה באתר החברה: "בימי הקורונה בהם אנשים מחפשים דרכים להקיף את עצמם באנרגיה של בהירות ותקווה, וכדי להתגבר על חוסר הוודאות, הגוונים הנמרצים והמעודדים האלו, מספקים בסיס יציב לעולם. הצהוב הוא צבע בהיר ועליז שמשרה תחושה חמימה ונעימה שמזכירה את אנרגיית השמש, והאפור המעט בלוי מסמל אלמנטים מוצקים, נצחיים ואמינים שמשרים תחושה של קרקע יציבה שיכולה לעמוד במבחן הזמן."

ההשארה שהעניקה חברת פנטון למעצבים הובילה אותם לעצב את הבגדים בצבעים דומים מלאים ברוך ובהתחדשות כמו צבע אגוזי לוז וצבע כתום תפוז בשל. 

הלוק שמשפיע על עיצוב בגדי ילדים: 

הלוק בעיצוב השנה הוא בסימן נוחות. המעצבים מסבירים שאת הבחירה הזאת עשובעקבות תקופת הקורונה שבה אנשים שהו רוב הזמן בבית. הילדים לא הלכו לבית הספר, בשבתות התפללו בבית ולא לבשו בגדי שבת או בגדים לאירועים, כיוון שלא יצאו. אנשים עבדו מהבית סביב הזום בפיג'מה מה שגרם להם לבחור בבגד נוח ולא להשקיע בלבוש. ולכן, האתגר של המעצבים ב2021 הוא לשלב את הלוק הביתי בתוך הלוק העסקי. 

עוד אתגר של המעצבים, הרי שנת 2020 הרסה את היציאה הספונטנית החוצה, את הרומנטיות, את הרוגע אל תוך הלחץ. ולכן מעצבי האופנה, מתוך רצון להשיב את אותם חסרים, החליטו לעצב בגדים מתחרה, שיפון ומשי, ושאר בדים רכים.  

הצבעים של שנת 2022:

עוד מהבלוג

איך בוחרים נעליים לילדים?

הביגוד וההנעלה הם נדבך חשוב בחיי היום יום של ילדי המשפחה וההורים עושים כל שניתן כדי לדאוג לכל הצרכים שלהם. באופן טבעי כשמדובר בילדים קטנים,

כמה בגדים נזרקים בשנה?

אנחנו חיים בעולם בו הזיהום הסביבתי הוא בממדים בלתי נתפסים; כמה מהבגדים שאנו קונים אחראים לכך?; אנו משלמים מחיר סביבתי יקר על בגדים זולים; כך

הטופס נשלח בהצלחה!
פנייתכם תטופל בהקדם!

נרשמתם בהצלחה!

תודה שבחרתם - HNR
אנחנו אורזים את הבגדים שרכשתם.
תתחדשו!!!

אל תשכחו לתייג אותנו, ;)