fbpx

עולם הביגוד מזווית חרדית!

אנחנו אוהבות לקנות בגדי שבת לילדות שלנו ולחדש את המלתחה שלהן, רצוי בזול. עולם הקניות באינטרנט פתוח בפנינו. הוא ענק, הוא מרשים ומפתה.  אנחנו רק מתבקשות לשים את מספר האשראי ולהזין כתובת מגורים או תא דואר, ושמלת השבת  בדרך אלינו… (בתקווה). אבל עולם קניות הבגדים באונליין אינו מתחשב בנו, הצרכנים החרדים, שאמונים על בגדים צנועים התואמים לנו, לציבור החרדי. ולכן הקהל החרדי ממשיך לקנות בגדים בחנויות הפזורות ברחבי גאולה, בואכה רבי עקיבא, כאשר האמא החרדית ממשיכה להיסחב עם הילדים למדידות ולקניות.

עולם הקנייה אונליין – סיוט או חוויה

זה לא סוד שהקנייה יכולה להיות חוויה, אם הכל זורם כשורה, כי אין כמו להכניס את הילדים לתא מדידה, ולדעת בדיוק איך הם ייראו אצל החמות בשבת. אבל הקנייה גם יכולה להוות סיוט, כשהילדים כבר מתעייפים, רבים ביניהם ומנדנדים לך שהם כבר שרוצים לצאת מהחנות.

רק חוויה!

את כל זה אמא חרדית יכולה לחסוך, כשהיא יושבת בביתה, בזמנה הפנוי, מול המחשב, עם כוס קפה ועוגה לצידה.

כשהיא נכנסת לאינטרנט ויודעת שהיא באתר המותאם לצרכיה, היא יכולה לעבור בראש שקט על המלאי, וגם מספיקה לעבור על כל הפריטים באתר. כך תוכלי לרכוש את הפריט דרך האתר או לסמן לעצמך מה את רוצה   שהילדה תמדוד בחנות, לברר באיזה סניף קיים הפריט, להגיע ולהתחדש בשמלות שבת לילדה. וכל זה במחיר שווה לכל נפש. 

באתר HNR תוכלי להרשות לעצמך לקנות בגדים לילדים לשבת ולחג או לכל אירוע, כשהבגדים צנועים ומעוצבים במיוחד לילד ולילדה החרדים.

עוד מהבלוג

איך בוחרים נעליים לילדים?

הביגוד וההנעלה הם נדבך חשוב בחיי היום יום של ילדי המשפחה וההורים עושים כל שניתן כדי לדאוג לכל הצרכים שלהם. באופן טבעי כשמדובר בילדים קטנים,

כמה בגדים נזרקים בשנה?

אנחנו חיים בעולם בו הזיהום הסביבתי הוא בממדים בלתי נתפסים; כמה מהבגדים שאנו קונים אחראים לכך?; אנו משלמים מחיר סביבתי יקר על בגדים זולים; כך

הטופס נשלח בהצלחה!
פנייתכם תטופל בהקדם!

נרשמתם בהצלחה!

תודה שבחרתם - HNR
אנחנו אורזים את הבגדים שרכשתם.
תתחדשו!!!

אל תשכחו לתייג אותנו, ;)