fbpx

כל השיטות איך להלבין בגדים

סיוט של כל אמא: גופיות לבנות ההופכות צהובות; מי מאתנו לא פתח את מכונת הכביסה וגילה שכל הבגדים הפכו לאפורים?; הרוטב של הדג אוהב להידבק בבגדי שבת לילדים

סיוט של כל אמא: גופיות לבנות ההופכות צהובות; מי מאתנו לא פתח את מכונת הכביסה וגילה שכל הבגדים הפכו לאפורים?; הרוטב של הדג אוהב להידבק בבגדי שבת לילדים

כל אמא יודעת שלאחר כמה כביסות הבגדים הלבנים הופכים לאפורים, בפרט החולצות הלבנות של הבנים. פסי הזיעה שלא יורדים מהצווארון ומהשרוולים,  גופיות לבנות שהופכות צהובות בפרט בבית השחי… ולא תמיד אבקות הכביסה מלבינות את הבגדים כמו שמבטיחים לנו בפרסומות.

איך נהפוך את הסיוט האפור ללבן זוהר, בוהק כמו חדש? הודיה קצביאן מעצבת שמלות שבת לילדות עם כל הרעיונות בשורות הבאות. 

אז איך נפטרים מהצהוב הצהוב הזה?

אקונומיקה: ערב לפני שאת עושה כביסה לבנה, הכניסי לגיגית הכביסה מים חמים עם חצי כוס אקונומיקה, אבקת כביסה, וחומר לניקוי כלים. משרים את הבגדים למשך הלילה. מידי פעם ערבבי את הבגדים, ובבוקר הכניסי אותם למכונת כביסה לשטיפה. מניסיון הבגדים הופכים לחדשים.

טיפ: כשאת מתעסקת עם אקונומיקה, לבשי בגד שלא יהיה אכפת לך שהוא ייהרס מנתזי האקונומיקה, לרוב כמה טיפות ניתזות על הבגד, חבל שהוא ייהרס. 

חשוב לציין!!! ברעיון אקונומיקה הורסת את הבגדים לכן ממש לא מומלץ לעשות זאת באופן קבוע. אלא בפעם בכמה חודשים.

איך ניפטר מהגוון האפור בבגדים? 

מסתבר שאחת הסיבות לבגדים אפורים היא סוג המים שיש לכם בבית. לכן מומלץ לשים במכונת כביסה חצי כוס חומץ פשוט. החומץ י עושה שתי פעולות: א. מלבין את הבגדים באופן טבעי ב. מחטא ומשמיד חיידקים. 

אבקת סודה לשתייה:

שיטה נוספת כדי לשמור על הלובן: הוסיפו חצי כוס אבקת סודה לשתייה. משרים במים חמים כשעתיים, ומיד אחר כך מכבסים. 

מי חמצן: 

שמים בגיגית את הבגדים, מערבבים שתי כפות מי חמצן בחמישה ליטר מים כחצי שעה, ומיד אחר כך למכונת כביסה.

הפרדה מגדרית: 

אחד הדברים הכי מתסכלים הוא כשאת פותחת את דלת המכונה ומגלה שכל הבגדים הלבנים קיבלו גוון אדום/אפור או כל צבע אחר שגורם לכל הבגדים לקבל גוון מיוחד ומעצבן במיוחד. זה נגרם בגלל ערבוב כבסים בצבעים שונים במכונה. בגדים צבעוניים מכותנה נוטים להוריד צבע בטמפרטורה גבוהה. לכן הקפידו להפריד בין סוגי הכביסה לתתי קבוצות. כבסו את הבגדים הלבנים לחוד בטמפרטורה הנכונה. 

אם יש כמה בגדים עם לכלוך חזק, הפרידו אותם משאר הבגדים. כך תשמרו על הבגדים האחרים. 

טיפ חשוב!: אל תפוצצו את מכונת הכביסה. לא רק הורס את המכונה, אלא גם הורס את הבגדים, ולא באמת מכבס אותם. 

כביסה ראשונה: 

כל פעם שאני קונה בגדי שבת לבנות חדשים מספרת הודיה קצביאן, הם עוברים כביסה לבד, למה? מגעיל אותי ללבוש בגד שלמרות שהוא נקי וחדש הוא עבר תלאות במפעל אי שם במזרח הרחוק. ולכו תדעו אילו חיידקים הוא צבר על עצמו. עוד סיבה, הרבה בגדים שווה לכבס בפעם הראשונה לבד כיוון שהם מורידים צבע ויכולים להעביר צבע לכבסים אחרים.

עוד מהבלוג

איך בוחרים נעליים לילדים?

הביגוד וההנעלה הם נדבך חשוב בחיי היום יום של ילדי המשפחה וההורים עושים כל שניתן כדי לדאוג לכל הצרכים שלהם. באופן טבעי כשמדובר בילדים קטנים,

כמה בגדים נזרקים בשנה?

אנחנו חיים בעולם בו הזיהום הסביבתי הוא בממדים בלתי נתפסים; כמה מהבגדים שאנו קונים אחראים לכך?; אנו משלמים מחיר סביבתי יקר על בגדים זולים; כך

הטופס נשלח בהצלחה!
פנייתכם תטופל בהקדם!

נרשמתם בהצלחה!

תודה שבחרתם - HNR
אנחנו אורזים את הבגדים שרכשתם.
תתחדשו!!!

אל תשכחו לתייג אותנו, ;)