fbpx

אתגרים העומדים לפתחם של מעצבות אופנה חרדיות

המגזר החרדי בישראל מהווה למעלה מ- 11% מכלל האוכלוסייה בישראל, קרוב למיליון נפש. 

תרבות הצריכה אצל החרדים אינו באמת שונה מהציבור הכללי, חוץ בכמויות. אם בעבר החרדי הממוצע היה קונה הרבה ובזול. ומתפשר על האיכות… כיום בעידן האינטרנט שנכנס לציבור החרדי נכנסו גם מותגים לציבור החרדי. יש לא מעט חברות שעושות מאמץ להשקיע בעיצוב בגדי ילדים חרדים, אך אנחנו צריכים לעמוד על השוני בין הקהלים. השוני נובע בין היתר מדרישות ההלכה והצניעות ומקודים חברתיים. גם הזמנים שבהם קונים במגזר החרדי הוא שונה. בעולם הכללי ישנו מושג שיוצאים לשופניג. במגזר החרדי ארדקור קונים בעיקר בערבי חגי תשרי וניסן, או כשיש חתונות. צריך סיבה לקנייה ולא בגלל שבא לי. ההבדל נובע מהשוני בהם ביכולות הקניה בין שני הציבורים.

לא הכל שחור לבן:  

אם חשבתם שבנים חרדים לובשים אך ורק שחור לבן. אז תחשבו שוב. אמא החרדית ארדקור קונה בגדים לילדים שלה בשלל צבעים. אפשר לראות בצהריי השבת ילדים מטיילים בחליפות כחולות או משובצות, עם נעליים אפורות וחומות. עניבות צבעוניות וכן עניבות פרפר. בשנים האחרונות הצורך להתלבש הפך לרצון להתלבש יפה. 

האופנה החרדית: 

אם בעבר המושג אופנה חרדית לא היה קיים. כיון שלא היה ביקוש לבגדים בעל מראה חדשני. בעקבות הביקוש להתחדשות. גם התפתחו קולקציות המיועדות לציבור החרדי.
אופנה צנועה ועדכנית אפשר למצוא היום בכל מקום. גם בקניות באון ליין. האינטרנט נותן לאישה החרדית מבחר ענק של בגדים ואקססוריז המותאמים למגזר החרדי.
אם פעם לעצב בגד לילדה חרדית היה כרוך בלמצוא תופרת חרדית, ולתופרת היו כמה גזרות בודדות ולפי זה תפרו להם בגד. כיום כבר נשים חרדיות אשר למדו עיצוב אופנה התפתחו בקנה מידה ארצית. וגם נשים חילוניות מעוניינות לקנות מהן. 

אתגרים: 

מעצבות חרדיות מתמודדות עם אתגרים של צניעות בתכנון הבגד, מצד אחד שלא יהיה חשוף מידי אך לא סגור מידי. לא צמוד מידי ולא רחב מידי. 

עוד אתגר הוא המחיר… מצד אחד מעצבת חרדית מעוניינת מאד שהלקוחה תלבש בגד איכותי, ומצד שני היא יודעת שהמחיר מהווה פקטור משמעותי בקניית בגד צנוע לילדה החרדית.  

לכן האתגר הוא לעצב לחרדיות המעוניינות להלביש את הילדות בצורה אופנתית תוך שמירה על דרישות הצניעות המקובלות במחיר שווה לכל נפש. 

אצלנו בHNR  תוכלו לרכוש בגדי שבת וחג מעוצבים ילדים וילדות המתאימים למגזר החרדי ארדקור בגזרה הכי מחמיאה וצנועה שיש, במחיר שווה לכל כיס.

עוד מהבלוג

איך בוחרים נעליים לילדים?

הביגוד וההנעלה הם נדבך חשוב בחיי היום יום של ילדי המשפחה וההורים עושים כל שניתן כדי לדאוג לכל הצרכים שלהם. באופן טבעי כשמדובר בילדים קטנים,

כמה בגדים נזרקים בשנה?

אנחנו חיים בעולם בו הזיהום הסביבתי הוא בממדים בלתי נתפסים; כמה מהבגדים שאנו קונים אחראים לכך?; אנו משלמים מחיר סביבתי יקר על בגדים זולים; כך

הטופס נשלח בהצלחה!
פנייתכם תטופל בהקדם!

נרשמתם בהצלחה!

תודה שבחרתם - HNR
אנחנו אורזים את הבגדים שרכשתם.
תתחדשו!!!

אל תשכחו לתייג אותנו, ;)