fbpx

איך בוחרים בגדים באינטרנט

מעולם לא היה מושג כזה שמגיע אלינו, עד הבית, בגד ואנחנו מכניסים אותו לארון. לקנות בלי לצאת מהבית? אין דברים כאלה. אם תשאלו את אבא שלי, הוא יצחקק לכם ויגיד שזהו מדע בדיוני. כשהוא הבין שזה אכן קיים, הוא שאל: ואם הבגד לא במידה הנכונה, והוא לא מתאים לי, או שהוא בצבע שונה ממה שראיתי באתר? במאמר הבא ננסה להסביר כמה פשוט לקנות בגדים לשבת לחג או לכל אירוע בקנייה אונליין.

אז איך קונים בגדים באינטרנט?

יש כמה דברים שעלינו לשים אליהם לב בקנייה כזאת

  •  בחירת מידות

הדבר ראשון  שעלינו להכיר לפני שאנחנו מתחילים בקניות אונליין הוא "טבלת המידות."  לכל אתר גדול ברשת שמוכר בגדים, יש טבלת מידות שאמורה להדריך אותנו גם לגבי המידות וגם לגבי היקפי חזה ומותניים. ולכן, תמיד, לפני כל קנייה, הסתכלו בטבלת המידות ותמדדו את עצמכם כדי להבין מהי המידה שלכם, המתאימה לאתר שממנו אתם מעוניינים לקנות את בגדי השבת לילדות שלכם.
לכל אתר יש מידות משלו, סנטימטרים, אינצ'ים.

UK-מידות בריטיות

EU-מידות אירופאיות. אלה הן גם המידות בישראל.

US-מידות אמריקאיות

  • קריאת תגובות הקונים

הרבה אתרים נותנים אפשרות לכתוב פידבקים ואף לעלות תמונות של הבגד. כך תוכלו לבחון את הדוגמה, את הגזרה ואת הצבע. דבר נוסף, שימו לב מה הרוכשים אומרים על השירות של המוכר. כך תחליטו אם שווה לכם לבצע את הקנייה. 

  • משלוח

לרוב, שאנחנו קונים בגדים אונליין לדוגמה, שמלות לילדות לאירוע שיתקיים בעוד ימים ספורים, אנחנו רוצים לקבל במהירות את הבגד. מומלץ  לקנות באתרים ישראליים, כך שהבגד יגיע אליכם במשלוח אקספרס בתוך זמן קצר. גם הבגד יתאים לטעם שלכם ולמידות של הגוף הישראלי וגם תקבלו אותו במהירות. 

  • כרטיס אשראי

שימו לב לפני שאתם ממהרים להזין את מספר האשראי לאתר, שמדובר באתר אמין, והרכישות בו מאובטחות. לא פעם ולא פעמיים דלפו מספרי האשראי לרשת. 

  • קופונים

חפשו קופונים. לרוב, כמעט בכל אתר יש איזושהי הנחה על קנייה ראשונה. . גם אם תצטרפו לרשימת הניוזלייטר של האתר, תהנו מקופונים ומהטבות שוות. 

  • מדינות ההחזרות

כמו שאבא שלי אמר, ומה קורה אם אני לא רוצה את הבגד? 

לכל אתר יש מדינות החזרה. יש אתרים שאתם אמורים לשלם את עלות המשלוח, וישנם אחרים שלא. כדאי מאוד, טרם הקנייה, לבדוק מהן אופציות ההחזרה. 

אצלנו בHNR  תהנו מבגדי ילדים המתאימים למגזר החרדי בגזרה הכי מחמיאה, מהבד הכי איכותי שיש.  במשלוח מהיר עד הבית, וברכישה מאובטחת של מאה אחוז הגנה ובטיחות.    

עוד מהבלוג

איך בוחרים נעליים לילדים?

הביגוד וההנעלה הם נדבך חשוב בחיי היום יום של ילדי המשפחה וההורים עושים כל שניתן כדי לדאוג לכל הצרכים שלהם. באופן טבעי כשמדובר בילדים קטנים,

כמה בגדים נזרקים בשנה?

אנחנו חיים בעולם בו הזיהום הסביבתי הוא בממדים בלתי נתפסים; כמה מהבגדים שאנו קונים אחראים לכך?; אנו משלמים מחיר סביבתי יקר על בגדים זולים; כך

הטופס נשלח בהצלחה!
פנייתכם תטופל בהקדם!

נרשמתם בהצלחה!

תודה שבחרתם - HNR
אנחנו אורזים את הבגדים שרכשתם.
תתחדשו!!!

אל תשכחו לתייג אותנו, ;)